Gert Verhulst heeft zijn eigen roséwijn op de markt gebruikt en die heet niet toevallig ‘De Verhulstjes’. Gert onthult waarom die naam bewust werd gekozen…
“Ik heb al geleerd dat áls je een product op de markt brengt, je dat best één op één doet. Mensen kennen de naam van onze realityreeks op tv en zien diezelfde naam nu in de supermarkt staan. Simpel”, verduidelijkt Gert Verhulst in Nina, de weekendbijlage van Het Laatste Nieuws.
Heeft Gert zulke projectjes nodig om zijn creativiteit kwijt te kunnen?
“Dit idee is organisch gegroeid, maar ik ben een ondernemer, hè. Ik vind het leuk om dingen op poten te zetten, om een product mee te ontwikkelen”, geeft Gert Verhulst toe in Nina. Al trekt Gert wel één duidelijke lijn…
“Maar het verhaal moet altijd kloppen. Het zou heel raar zijn mochten wij, ik zeg maar wat, plots autobanden van De Verhulstjes uitbrengen”, benadrukt Gert Verhulst dat hij zo’n voorstel zou weigeren. Maar hier ligt dat anders, geeft Gert grif toe…
“Maar deze rosé? Dit is logisch, dit past bij ons, dit is wie we zijn”, verduidelijkt Gert Verhulst in Nina, de weekendbijlage van Het Laatste Nieuws.